Regisztráció és garancia

Kedves Ügyfelünk. Mint azt már bizonyára Ön is tudja a több kisebb teljesítményű Kodak  dokumentum szkenner készülékcsaládhoz 3 éves cseregaranciát kapott.A szolgáltatás elengedhetetlen feltétele készülék regisztrálása.

Regisztráció

UJ – Alaris regisztrációs oldal közvetlenül az Alaris weboldalán keresztül.

A regisztráció igen egyszerű és gyors folyamat,  közvetlenül a Kodak weboldalán keresztül történik.
A készülék mellé csomagolt Kodak Capture Pro Limited Edition szoftvert is regisztrálni kell, különben az csak 30 napig lesz használható!

A4 ill. A3 lapszkenner garancia

A készülékéhez opcionálisan vásárolt A4 ill. A3 lapszkenner készüléket is regisztrálni kell a készüléken található sorozatszám alapján. Ez esetben a készülék kiválasztásakor az “others…” opciót kell megjelölni és az alatta lévő sorban kell leírni a lapszkenner típusát. A lapszkennerek garanciális időtartama a hozzá megvásárolt dokumentumszkenner garanciális időtartamával megegyező (1 vagy 3 év). Az önállóan megvásárolt lapszkenner garanciális időtartama 1 év.

Garanciális ügyintézés

1. Hibabejelentés telefonon:

A regisztráció után magyarországi ügyfeleinknek a +44 870 240 5263 telefonszámon kell a hibát bejelenteni ahol angol nyelven tud kommunikálni az ügyfélszolgálatos kollégával.. Regisztráció nélkül erre nincs lehetőség.

A Cal-center munkatára felveszi a hibabejelentést, majd telefonon keresztül segít elhárítani a hibát. Amennyiben ez nem lehetséges 2-4 munkanapon belül csere készüléket küld a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.

2. Hibabejelentés e-mailen keresztül:

E-mailben történő hibabejelentésre használja a scanners-eu@kodakalaris.com címet. A bejelentés során  adja meg a készülékünk “K”-val kezdődő sorozatszámát, amelyet a készüléken található matricán találhat meg, általában a szkenner alján, vagy a készülék felnyitásakor annak belső oldalán. Ezek után adja meg adatait, és a hiba rövid leírását. Amennyiben a hiba nem orvosolható a hibás készüléket  2-4 munkanapon belül cserélik ki és egy másik készüléket küldenek a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.

A hiba leírásának elérése

Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében közöljék a hibakódokat már az első bejelentés során.

  • Kisebb készülékek esetén:
    a hibakód a szkenner LED kijelzőjéről leolvasható: “E” + “szám”. Ezen hibakódok jelentése a készülékkel együtt szállított kezelői kézikönyvekben részletezve vannak,
  • Kijelzővel nem rendelkező készülékek esetén:használják a készülékkel együtt telepített TWAIN drivert, amely egyben alap-diagnosztika program is. A program elérhető a Windows START menüponton keresztül: PROGRAMS-KODAK-DOCUMENT IMAGING-SCAN VALIDATION TOOL. (vagy hasonló)
    A programba belépve kattintson a bal felső sarokban található szkennert ábrázoló ikonra, majd a DEVICE – DIAGNOSTIC – LOG FILE – OPERATOR/SERVICE gombokat megnyomva eljut a pontos hibakódig, amelyet kérünk jegyezzen fel és adja meg a bejelentés során.

Készülékcsere

Amennyiben a készülék telefonos/e-mailben történő instrukciók után sem üzemképes, a szerviz szolgáltató azonnal intézkedik a cserekészülék az ügyfél címére történő szállításáról.

A meghibásodott készülék elszállításáról általában egy külön időpontban rendelkeznek. Ajánlatos eltenni az ezen kategóriába tartozó készülékek dobozát, így a visszaszállítás csomagolása igen egyszerűvé válik.

A szállítások költsége az ügyfeleinket nem terhelik. Fontos tudni, hogy a kicserélt készülék az ügyfélnél marad végleg, a hibás készüléket nem kapja vissza, így az ügyfélnél lévő készülék gyári számában változás történhet ezen 3 éves periódus alatt.

Szerviz a garanciaidőn túl

A garanciaidőn túli szervizre a viszonteladókon keresztül megkötött szervizszerződések alapján helyszíni, illetve szerződés hiányában kizárólag a Kodak Alaris márkaszervizében van lehetőség, előre egyeztetett időpontban.

Kodak szkenner vevőszolgálat

Az összes vevőszolgálati telefonszám, ország és támogatott nyelv elérhető a következő címen:

  • www.kodakalaris.com/go/scannerhotline
  • E-mail támogatás scanner@support.kodakalaris.com
  • Fax megkeresés +44 870 242 3458