Kedves Ügyfelünk. Mint azt már bizonyára Ön is tudja a több kisebb teljesítményű Kodak dokumentum szkenner készülékcsaládhoz 3 éves cseregaranciát kapott.A szolgáltatás elengedhetetlen feltétele készülék regisztrálása.
Regisztráció
UJ – Alaris regisztrációs oldal közvetlenül az Alaris weboldalán keresztül.
A regisztráció igen egyszerű és gyors folyamat, közvetlenül a Kodak weboldalán keresztül történik.
A készülék mellé csomagolt Kodak Capture Pro Limited Edition szoftvert is regisztrálni kell, különben az csak 30 napig lesz használható!
A4 ill. A3 lapszkenner garancia
A készülékéhez opcionálisan vásárolt A4 ill. A3 lapszkenner készüléket is regisztrálni kell a készüléken található sorozatszám alapján. Ez esetben a készülék kiválasztásakor az “others…” opciót kell megjelölni és az alatta lévő sorban kell leírni a lapszkenner típusát. A lapszkennerek garanciális időtartama a hozzá megvásárolt dokumentumszkenner garanciális időtartamával megegyező (1 vagy 3 év). Az önállóan megvásárolt lapszkenner garanciális időtartama 1 év.
Garanciális ügyintézés
1. Hibabejelentés telefonon:
A regisztráció után magyarországi ügyfeleinknek a +44 870 240 5263 telefonszámon kell a hibát bejelenteni ahol angol nyelven tud kommunikálni az ügyfélszolgálatos kollégával.. Regisztráció nélkül erre nincs lehetőség.
A Cal-center munkatára felveszi a hibabejelentést, majd telefonon keresztül segít elhárítani a hibát. Amennyiben ez nem lehetséges 2-4 munkanapon belül csere készüléket küld a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.
2. Hibabejelentés e-mailen keresztül:
E-mailben történő hibabejelentésre használja a scanners-eu@kodakalaris.com címet. A bejelentés során adja meg a készülékünk “K”-val kezdődő sorozatszámát, amelyet a készüléken található matricán találhat meg, általában a szkenner alján, vagy a készülék felnyitásakor annak belső oldalán. Ezek után adja meg adatait, és a hiba rövid leírását. Amennyiben a hiba nem orvosolható a hibás készüléket 2-4 munkanapon belül cserélik ki és egy másik készüléket küldenek a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.
A hiba leírásának elérése
Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében közöljék a hibakódokat már az első bejelentés során.
- Kisebb készülékek esetén:
a hibakód a szkenner LED kijelzőjéről leolvasható: “E” + “szám”. Ezen hibakódok jelentése a készülékkel együtt szállított kezelői kézikönyvekben részletezve vannak, - Kijelzővel nem rendelkező készülékek esetén:használják a készülékkel együtt telepített TWAIN drivert, amely egyben alap-diagnosztika program is. A program elérhető a Windows START menüponton keresztül: PROGRAMS-KODAK-DOCUMENT IMAGING-SCAN VALIDATION TOOL. (vagy hasonló)
A programba belépve kattintson a bal felső sarokban található szkennert ábrázoló ikonra, majd a DEVICE – DIAGNOSTIC – LOG FILE – OPERATOR/SERVICE gombokat megnyomva eljut a pontos hibakódig, amelyet kérünk jegyezzen fel és adja meg a bejelentés során.
Készülékcsere
Amennyiben a készülék telefonos/e-mailben történő instrukciók után sem üzemképes, a szerviz szolgáltató azonnal intézkedik a cserekészülék az ügyfél címére történő szállításáról.
A meghibásodott készülék elszállításáról általában egy külön időpontban rendelkeznek. Ajánlatos eltenni az ezen kategóriába tartozó készülékek dobozát, így a visszaszállítás csomagolása igen egyszerűvé válik.
A szállítások költsége az ügyfeleinket nem terhelik. Fontos tudni, hogy a kicserélt készülék az ügyfélnél marad végleg, a hibás készüléket nem kapja vissza, így az ügyfélnél lévő készülék gyári számában változás történhet ezen 3 éves periódus alatt.
Szerviz a garanciaidőn túl
A garanciaidőn túli szervizre a viszonteladókon keresztül megkötött szervizszerződések alapján helyszíni, illetve szerződés hiányában kizárólag a Kodak Alaris márkaszervizében van lehetőség, előre egyeztetett időpontban.
Kodak szkenner vevőszolgálat
Az összes vevőszolgálati telefonszám, ország és támogatott nyelv elérhető a következő címen:
- www.kodakalaris.com/go/scannerhotline
- E-mail támogatás scanner@support.kodakalaris.com
- Fax megkeresés +44 870 242 3458