Prospektus | Videó | Részletek | Demo |
MÁR NEM FORGALMAZOTT TERMÉK
A KODAK Info Insight Platform egy információ menedzsment szoftver, amelynek használata számtalan előnnyel bír az üzleti életben:
- Nagymértékben növeli az üzleti hatékonyságot a vállalati információs rendszer szerves részeként.
- A platform kész megoldásokat szolgáltat, hogy a végfelhasználók ésszerűsíthessék, és optimalizálhassák a munkafolyamatokat.
- Az Info Insight Platform egyedülálló kialakítása lehetővé teszi a vállalkozások számára hogy komplett megoldásokat hozzanak létre, amelyek összekötik az ügyfeleik üzleti tartalmát amelyek kölcsönhatásban állnak egymással.
Tipikus alkalmazása az információs menedzsment futtatása: postázó feldolgozási rendszer, számla feldolgozási rendszer, ügyfélközpontok feldolgozási rendszere, költségelszámolási regisztrációk, a rendelések feldolgozása, ügykezelés, HR onboarding és a felügyeletek engedélyezési eljárásai.
Kezelje a tartalmakat, Hasznosítsa az ismereteket, Archiválja az információkat
A Kodak Info Insight Platform a beérkező dokumentumok és digitális levelezések intelligens elemzését és megértését teszi lehetővé a formátumtól és felépítéstől függetlenül. Az információk kiértékelése és feldolgozása során tanul a szakértő felhasználók szokásaiból annak
érdekében, hogy a kulcsfontosságú információkat kivonja és bővítse a megfelelő üzleti folyamatok számára történő továbbításhoz. A termékek és megoldáscsomagok segítik a szervezeteket abban, hogy jobb döntéseket hozzanak gyorsabban, ezzel értékes időt takarítsanak meg az új üzleti lehetőségek feltárásához.
A Kodak Info Insight kiválóan alkalmas a különféle, nagyszámú végfelhasználóval rendelkező üzletágak számára. Ezek olyan olyan üzleti alkalmazások lehetnek, mint a digitális postázószoba, igényfeldolgozás, ügyfélkezelés, válaszkezelés,számlaolvasás, költségkezelés stb.
- Teljes körű megoldások, amelyek növelik az üzleti hatékonyságot és az ügyfelek elégedettségét.
- Takarítson meg időt, pénzt és erőforrásokat az információkezelő eljárások automatizálásával.
- Kezeljen minden bemeneti csatornát egy platformon és egyetlen folyamatban.
- Növelje az ügyfél-interakciók minőségét és következetességét.